На новий рік прийнято дарувати подарунки не тільки близьким і друзям, а й партнерам, колегам, підлеглим. Такі подарунки в основному роблять в корпоративному стилі – колірна гамма, логотип, слогани або побажання від керівника … Подарунок на Новий рік – це лояльність компанії і її обличчя. Тому і філософія проекту подарунка і його посил і способи брендування ретельно продумуються заздалегідь.
Багаторічний досвід співпраці з вітчизняними компаніями показує, що абсолютно на будь-який кондитерський виріб можна нанести логотип, побажання або елемент декору. А ось способи брендування залежать від специфіки виробу та упаковки.
На нашій практиці ми наносили логотипи компаній:
- на пряники, печиво, торти з допомогою промальовування або використання їстівного фотодруку,
- на упаковку цукерок, пряників, інших солодощів, чаю, кави – у вигляді наклейок, бірок на кульочки, коробки, баночки,
- на обгортки шоколадок
- на посуд для десертів, зефіру, безе
Кожен проект – від наклейок на безе до брендування цілої лінійки виробів – ретельно обговорюється з клієнтом, складається кошторис і макети дизайну, опрацьовуються кольори виробів, упаковки, декору, щоб в результаті вийшло смачно, красиво і в корпоративному стилі замовника.
Озвучте ваші побажання, бюджет і терміни, а ми опрацюємо замовлення з кондитерами, дизайнерами і друкарнею і запропонуємо гідні варіанти.